Nadgradnja BMW ozvočenja

Skoraj vsi novejši modeli vozil BMW si delijo praktično enako zasnovo serijskega avdio sistema: pod prednjimi sedeži tičijo 16,5-centimetrski nizkotonci, na vratnih tapetah pa 10-centimetrski srednjetonci. V zadnjem delu je podoben par srednjetoncev, odvisno od modela. Visokotonci pridejo vgrajeni le pri višjih paketih avdio opreme.

Bas zvočniki pod sedeži so priključeni direktno na avtoradio, brez dodatnega ojačevalca in brez kretnice. Zvočniki v vratih so v osnovi srednjetonci, ki fizično ne zmorejo predvajati višjih oktav. Večina lastnikov je zato zelo razočaranih z nivojem zvoka osnovnega sistema, ki ga običajno opišejo s besedami kot so »brez basov«, »brez detajlov«, »popačen« in »razmazan zvok«.

BMW je pričel uporabljati takšno platformo v letu 2005 s serijama 3 in 5. Sprva je takšna zasnova predstavljala oviro za nadgradnje, saj niso obstajali ustrezni produkti za takšno montažo. Sedaj, ko imamo na voljo množico odličnih »Plug’n’Play« rešitev, pa se je takšen koncept izkazal celo za prednost, saj omogoča zvokovno boljši končni rezultat, ker dobimo večino basov v sprednjem delu kabine in ne od ločenega nizkotonca nekje v prtljažniku, kot je to navada pri drugih proizvajalcih.

Izkušenost in usmerjenost v zvokovne nadgradnje vozil BMW, ki v zadnjih letih predstavljajo glavnino našega dela, so naša ključna prednost in vaša garancija za preverjen in preizkušen končni rezultat, ki je slišati bolje, kot bi sodili po njegovi ceni.

BMW avdio nadgradnja je primerna za vozila za serije 1, 2, 3, 4, Z4, 5, 6, 7 in X-modele

bmw logo

1. NIVO NADGRADNJE BMW OZVOČENJA

Najbolj bistveno izboljšanje, s katerim začnemo, je nadgradnja sprednjih zvočnikov. Če nimate vgrajene katere od tovarniških opcij nadgradnje zvočnikov, potem imate vgrajene ene izmed najslabše zvenečih tovarniških zvočnikov nasploh – povsem neskladno s siceršnjo BMW kvaliteto.

V vrata zato namestimo koaksialni srednje/visokotonec, ki je bistveno kvalitetnejši in širšega razpona kot tovarniški zvočnik. Pod sedeži zamenjamo nizkotonce z večjimi (20 cm) in močnejšimi, ki se vgradijo v originalna ohišja. Vse namestimo na tovarniška mesta, skrito pod originalnimi mrežicami, brez vidnih znakov nadgradnje.

Na vratih in vratni tapeti poskrbimo za osnovno zvočno izolacijo, da izničimo resonance in nezaželene tresljaje.

KOMPONENTE IN CENA

Čas vgradnje: 4 ure
Redna cena: 493€
Naša ponudba: 399€

Zanima me

2. NIVO NADGRADNJE BMW OZVOČENJA

Če želite nekoliko več glasnosti, kontrole in čistosti v zvoku, potem je 2. nivo nadgradnje prava rešitev za vas. Vse zvočnike zamenjamo kot pri 1. nivoju nadgradnje, le da uporabimo komponentni sistem z ločenim visokotoncem (katerega vgradimo v nove originalne BMW plastike s predpripravo za visokotonec). Ob menjavi zvočnikov vgradimo tudi nove, debelejše zvočniške kable.

Vse skupaj priključimo na odličen 4-kanalni ojačevalec z napredno elektroniko, ki ne povzroča nikakršnih napak v računalniku vozila, hkrati pa je prilagojen tudi za vozila s »Start&Stop« sistemom in se ne izključi niti pri večkratnih zagonih vozila.

Pločevino na vratih ter vratne tapete temeljito zvočno izoliramo: najprej z materialom za zmanjšanje resonanc in tresljajev, nato še z zvočno absorpcijsko peno, ki vpija hrup in izboljša zvok. Gre za časovno zamuden proces, ki pa je zaradi razlike v končnem zvoku vreden vsake porabljene minute.

Rezultat je popolnoma druga dimenzija zvoka kot osnovni tovarniški sistem. Širina zvočne slike, odprtost in muzikaličnost zvoka ter polnost nizkih tonov prekaša tudi tovarniški “HiFi” avdio sistem.

3. NIVO NADGRADNJE BMW OZVOČENJA

Če poleg glasnosti, kontrole in čistosti zvoka, iščete tudi vrhunsko linearnost ter na sredino armature postavljen širok in definiran zvočni oder, potem se morate odločiti za 3. nivo nadgradnje.

Vse zvočnike v vozilu zamenjamo z vrhunskimi enotami, nadgrajeni nizkotonci pod sedeži (200W RMS) pa so deležni še večje moči.

Vse komponente priključimo na vrhunski 8-kanalni ojačevalec z zmogljivim digitalnim zvočnim procesorjem (DSP), ki s kompaktnimi dimenzijami omogoča vgradnjo na mesto, kjer je sicer nameščen tudi tovarniški ojačevalec pri višjih nivojih opreme.

S pomočjo prenosnika in kalibriranega merilnega mikrofona lahko nato vsakemu kanalu določimo natančen frekvenčni obseg delovanja, fazni zamik in časovne zakasnitve za optimalno pozicijo zvočnega odra ter nastavimo 32-stezni izenačevalnik (EQ) za referenčno linearen frekvenčni odziv.

Notranjost vrat, vratne tapete in še posebej predel okoli zvočnika temeljito zvočno izoliramo z izdatno uporabo kvalitetnih izolacijskih materialov, ki preprečujejo nezaželene resonance ter s tem ustvarjajo akustično nevtralno okolje za optimalno delovanje zvočnika.

Končni rezultat je najboljša možna nadgradnja za vaš BMW, ki po kvaliteti in glasnosti prekaša vse tovarniške opcije ozvočenja.

Za katero nadgradnjo se odločiti?

Izpolnite spodnji obrazec s podatki o vozilu, naš svetovalec pa se vam oglasi s predlogom najbolj optimalne rešitve za vaše vozilo in vam sporoči prvi razpoložljiv termin montaže.