Nadgradnja BMW ozvočenja
Skoraj vsi novejši modeli vozil BMW si delijo enako zasnovo serijskega avdio sistema: pod prednjimi sedeži tičita nizkotonska zvočnika, na vratnih tapetah pa 10-centimetrski srednjetonci. V zadnjem delu vozila je podoben par srednjetoncev, visokotonci pa pridejo vgrajeni le pri višjih paketih avdio opreme.
Bas zvočniki pod sedeži nimajo nobene frekvenčne kretnice. Zvočniki v vratih so v osnovi srednjetonci, ki niso zmožni predvajati višjih oktav. Večina lastnikov je zato zelo razočaranih z nivojem zvoka osnovnega sistema, ki ga običajno opišejo s besedami kot so »brez basov«, »brez detajlov«, »popačen« in »razmazan zvok«.
BMW je pričel uporabljati takšno platformo v letu 2004 s serijama 3 in 5. Sprva je takšna zasnova predstavljala oviro za nadgradnje, saj niso obstajali ustrezni produkti za takšno montažo. Sedaj, ko imamo na voljo množico odličnih »Plug’n’Play« rešitev, pa se je takšen koncept izkazal celo za prednost, saj omogoča zvokovno boljši končni rezultat, ker dobimo večino basov v sprednjem delu kabine in ne od ločenega nizkotonca nekje v prtljažniku, kot je to navada pri drugih proizvajalcih.
Izkušenost in usmerjenost v zvokovne nadgradnje vozil BMW, ki v zadnjih letih predstavljajo glavnino našega dela, so naša ključna prednost in vaša garancija za preverjen in preizkušen končni rezultat, ki je slišati bolje, kot bi sodili po njegovi ceni.
