Nadgradnja BMW ozvočenja

Skoraj vsi novejši modeli vozil BMW si delijo enako zasnovo serijskega avdio sistema: pod prednjimi sedeži tičita nizkotonska zvočnika, na vratnih tapetah pa 10-centimetrski srednjetonci. V zadnjem delu vozila je podoben par srednjetoncev, visokotonci pa pridejo vgrajeni le pri višjih paketih avdio opreme.

Bas zvočniki pod sedeži nimajo nobene frekvenčne kretnice. Zvočniki v vratih so v osnovi srednjetonci, ki niso zmožni predvajati višjih oktav. Večina lastnikov je zato zelo razočaranih z nivojem zvoka osnovnega sistema, ki ga običajno opišejo s besedami kot so »brez basov«, »brez detajlov«, »popačen« in »razmazan zvok«.

BMW je pričel uporabljati takšno platformo v letu 2004 s serijama 3 in 5. Sprva je takšna zasnova predstavljala oviro za nadgradnje, saj niso obstajali ustrezni produkti za takšno montažo. Sedaj, ko imamo na voljo množico odličnih »Plug’n’Play« rešitev, pa se je takšen koncept izkazal celo za prednost, saj omogoča zvokovno boljši končni rezultat, ker dobimo večino basov v sprednjem delu kabine in ne od ločenega nizkotonca nekje v prtljažniku, kot je to navada pri drugih proizvajalcih.

Izkušenost in usmerjenost v zvokovne nadgradnje vozil BMW, ki v zadnjih letih predstavljajo glavnino našega dela, so naša ključna prednost in vaša garancija za preverjen in preizkušen končni rezultat, ki je slišati bolje, kot bi sodili po njegovi ceni.

bmw logo

NADGRADNJA OZVOČENJA “BASIC”: OSNOVNI NIVO

Če nimate vgrajene katere od tovarniških opcij nadgradnje zvočnikov, potem imate vgrajene ene izmed najslabše zvenečih tovarniških zvočnikov nasploh – povsem neskladno s siceršnjo BMW kvaliteto.

V vrata zato namestimo koaksialni zvočnik z visokotoncem, ki je bistveno kvalitetnejši in širšega razpona kot tovarniški zvočnik. Pod sedeži zamenjamo nizkotonce z večjimi (20 cm) in močnejšimi, ki se vgradijo v originalna ohišja. Vse namestimo na tovarniška mesta, skrito pod originalnimi mrežicami, brez vidnih znakov nadgradnje.

Vse omenjeno priključimo na kompakten 4-kanalni ojačevalec z napredno elektroniko, ki ne povzroča nikakršnih napak v računalniku vozila, hkrati pa je prilagojen tudi za vozila s »Start&Stop« sistemom in se ne izključi niti pri večkratnih zagonih vozila.

Na vratih in vratni tapeti poskrbimo za osnovno zvočno izolacijo, da izničimo resonance in nezaželene tresljaje.

KOMPONENTE IN CENA

Čas vgradnje: 1 dan
Redna cena: 1166 €
Naša ponudba: 882,80 €

OPCIJSKA DOPLAČILA:

  • Match UP C42BMW – 72 €
  • MATCH UP X4BMW – 103,20 €
  • BMW original plastike – cca 100 €
  • RAM modul – 0 €
  • Subwoofer z ojačevalcem – 496 €
Zanima me

PRIMERI MONTAŽE

BMW serije 4 (F32): Močnejši basi in ojačevalec

V novo BMW serijo 4 Coupe (F32), ki ima sicer že serijsko vgrajen Harman Kardon [...]

BMW X3: 2. nivo nadgradnje in DAB+ sprejemnik

Nadgradnja ozvočenja v BMW X3 se je začela z vgradnjo novega DSP ojačevalca za vozila BMW [...]

BMW serije 3 (E90): 2. nivo nadgradnje zvoka

Pri tokratnem BMW-ju smo uredili naš “2.nivo” nadgradnje zvoka, kjer smo v sprednja vrata in [...]

NADGRADNJA OZVOČENJA “BASIC”: NAPREDNI NIVO

Če poleg več glasnosti želite tudi vrhunsko linearnost zvoka ter na sredino armature postavljen širok in definiran zvočni oder, potem je napredni nivo nadgradnje prava rešitev za vas. Vse zvočnike zamenjamo kot pri 1. nivoju nadgradnje, le da uporabimo komponentni sistem z ločenim visokotoncem (katerega vgradimo v nove originalne BMW plastike s predpripravo za visokotonec), nadgrajeni nizkotonci pod sedeži (200W RMS) pa so deležni še večje moči.

Vse komponente namreč priključimo na vrhunski 8-kanalni ojačevalec z zmogljivim digitalnim zvočnim procesorjem (DSP), ki s kompaktnimi dimenzijami omogoča vgradnjo na predvideno mesto, kjer je sicer nameščen tovarniški ojačevalec pri višjih nivojih opreme.

S pomočjo kalibriranega merilnega mikrofona lahko nato vsakemu kanalu določimo natančen frekvenčni obseg delovanja, fazni zamik in časovne zakasnitve za optimalno pozicijo zvočnega odra ter nastavimo 30-stezni izenačevalnik (EQ) za referenčno linearen frekvenčni odziv.

Pločevino na vratih ter vratne tapete temeljito zvočno izoliramo: najprej z materialom za zmanjšanje resonanc in tresljajev, nato še z zvočno absorpcijsko peno, ki vpija hrup in izboljša zvok. Gre za časovno zamuden proces, ki pa je zaradi razlike v končnem zvoku vreden vsake porabljene minute.

Rezultat je popolnoma druga dimenzija zvoka kot osnovni tovarniški sistem. Širina zvočne slike, odprtost in muzikaličnost zvoka ter polnost nizkih tonov prekaša tudi tovarniški “HiFi” avdio sistem.

KOMPONENTE IN CENA

Čas vgradnje: 2 dneva
Redna cena: 2169 €
Naša ponudba: 1655,20 €

OPCIJSKA DOPLAČILA:

  • MATCH UP X4BMW – 103,20 €
  • Center zvočnik + mrežica – cca 200 €
  • RAM modul – 56 €
  • Subwoofer z ojačevalcem – 560 €
Zanima me

PRIMERI MONTAŽE

BMW 3 (G20): nadgradnja osnovnega ozvočenja z RAM modulom

Ena najboljših nadgradenj zvoka, ki jih lahko privoščite svojemu BMW-ju, je vgradnja 7-kanalnega ojačevalca z vgrajenim DSP procesorjem. Le-ta [...]

BMW serije 5 (G30): Nadgradnja HiFi ozvočenja v 3. nivo

Ena izmed najučinkovitejših nadgradenj tovarniškega “Hi-Fi” sistema v vozilih BMW je zamenjava tovarniškega ojačevalca (v [...]

BMW serije 7 (F01): 3. nivo z DSP ojačevalcem

Ena najboljših nadgradenj zvoka, ki jih lahko privoščite svojemu BMW-ju serije 7 (F01/F02/F03/F04), je vgradnja [...]

NADGRADNJA OZVOČENJA “HI-FI”

Pri tovarniškem »Hi-Fi« ozvočenju so vgrajeni zvočniki že dovolj dobri, da jih ni nujno treba zamenjati, z izjemo nizkotoncev pod sedeži, ki jih v vsakem primeru zamenjamo z bistveno zmogljivejšimi.

Glavna »zvezda« nadgradnje je 7-kanalni DSP ojačevalec, ki je prilagojen prav za vozila BMW s tovarniško vgrajenim “Hi-Fi” nivojem ozvočenja (opcija 676). Ojačevalec omogoča nezahtevno vgradnjo po principu “Plug’n’Play”, saj s priklopom na iste konektorje preprosto zamenja tovarniško vgrajen ojačevalec, a ga v vseh pogledih nadgradi – z močjo, kvaliteto, nastavitvami in kupom na novo razvitih tehnologij za še boljši zvok.

S pomočjo kalibriranega merilnega mikrofona lahko nato vsakemu kanalu določimo natančen frekvenčni obseg delovanja, fazni zamik in časovne zakasnitve za optimalno pozicijo zvočnega odra ter nastavimo 30-stezni izenačevalnik (EQ) za referenčno linearen frekvenčni odziv.

Notranjost vrat, vratne tapete in še posebej predel okoli zvočnika temeljito zvočno izoliramo z izdatno uporabo kvalitetnih izolacijskih materialov, ki preprečujejo nezaželene resonance ter s tem ustvarjajo akustično nevtralno okolje za optimalno delovanje zvočnika.

Končni rezultat je najboljša možna nadgradnja za vaš BMW, ki po kvaliteti in glasnosti prekaša tudi »Harman Kardon« tovarniško opcijo ozvočenja.

KOMPONENTE IN CENA

Čas vgradnje: 1 dan
Redna cena: 1473 €
Naša ponudba: 1155,60 €

OPCIJSKA DOPLAČILA:

  • MATCH UP X4BMW – 103,20 €
  • Center zvočnik + mrežica – cca 100 €
  • RAM modul ter Match UP 8DSP – 120 €
  • Subwoofer z ojačevalcem – 560 €
Zanima me

PRIMER MONTAŽE

BMW 3GT (F34): nadgradnja HiFi ozvočenja

Stroškovno najbolj optimalna nadgradnja tovarniškega “Hi-Fi” sistema v vozilih BMW je zamenjava tovarniškega ojačevalca s [...]

BMW serije 3 GT (F34): nadgradnja “Hi-Fi” avdio sistema

Zvezda tokratne prenove je novi DSP ojačevalec za vozila BMW s tovarniško vgrajenim “Hi-Fi” nivojem [...]

BMW 5 (G31): nadgradnja zvoka z DSP ojačevalcem

Ena najboljših nadgradenj zvoka, ki jih lahko privoščite svojemu BMW-ju serije 5 (G30/31), je vgradnja [...]

NADGRADNJA OZVOČENJA “HARMAN KARDON”

Pri tovarniški opciji »Harman Kardon« so vgrajeni že povsem dovolj zmogljivi zvočniki, da njihova zamenjava ni potrebna, z izjemo nizkotoncev pod sedeži, ki jih v vsakem primeru zamenjamo z bistveno zmogljivejšimi.

Srce nadgradnje v tem primeru je 10-kanalni DSP ojačevalec, ki ga s posebnim kompletom kablov prilagodimo prav za vozila BMW s tovarniško vgrajenim »Harman Kardon« sistemom ozvočenja in nam omogoča vgradnjo po principu “Plug’n’Play”, brez poseganja v obstoječo tovarniško napeljavo.

S pomočjo kalibriranega merilnega mikrofona se lahko nato vsakemu od 10-ih kanalov določi natančen frekvenčni obseg delovanja, fazni zamik in časovne zakasnitve za optimalno pozicijo zvočnega odra ter nastavi 30-stezni izenačevalnik (EQ) za referenčno linearen frekvenčni odziv.

Notranjost vrat, vratne tapete in še posebej predel okoli zvočnika temeljito zvočno izoliramo z izdatno uporabo kvalitetnih izolacijskih materialov, ki preprečujejo nezaželene resonance ter s tem ustvarjajo akustično nevtralno okolje za optimalno delovanje zvočnika.

Končni rezultat je najboljša možna nadgradnja za vaš BMW, ki po kvaliteti in glasnosti prekaša vse tovarniške opcije ozvočenja.

KOMPONENTE IN CENA

Čas vgradnje: 2 dneva
Redna cena: 2006 €
Naša ponudba: 1564 €

OPCIJSKA DOPLAČILA:

  • Subwoofer z ojačevalcem – 560 €
Zanima me

Za katero nadgradnjo se odločiti?

Izpolnite spodnji obrazec s podatki o vozilu, naš svetovalec pa se vam oglasi s predlogom najbolj optimalne rešitve za vaše vozilo in vam sporoči prvi razpoložljiv termin montaže.

CAPTCHA image